jueves, 26 de enero de 2017

TRAVIS WILLIAMS

Kaixooo,gaur elkarrizketa oso interesgarri bat daukat zuentzat, bidaiari batekin hitz egingo dugu.

-Ni-Kaixo Travis, eskerrik asko hemen egoteagatik eta zure esperientziak kontatzeagatik.


-T-Egunon Raquel,eskerrik asko zuri gonbidapenagatik.


-Ni-Hasiko gara, Zein da zure gustukoen hiria?


-T-Asko gustatzen zait hiri pila,baina gehien egon naizen hirian eta nire gustokoena Nueva York da.

-Ni-Hori ez nuen espero,jende gutxiri erantzuten du galdera honi  Nueva York hiria esaten.


-T-Beti entzun dugun bezala Nueva York hiria asko gustazen zaizu ala gorrotatzen duzu.Niri asko gustazen zaidan hiri bat da,harrigarria da gora begiratzea eta hainbat eraikin erraldoiak.

-Ni-Zein da joan zaren hiri batera baina ez sinatekeenera bueltatuko?


-T-Bufff hori errezagoa da, ez nintzatekeen bueltatuko inoiz Afrikako hainbat hirietara, ez zitzaizkidan batere gustatu.

-Ni-Zuri deskribatzeko zein hiri aukeratu zenuke?


-T-Dudarik gabe L.A joaten naizen bakoitzean hor gelditzeko nahia sortzen zait,hiri horretan nire saltsan nago egunero eta asko disfrutatzen dut beti.

-Ni-Ez duzu inoiz planteatu han bizitzera geratzea?

-T- Bai,pila bat aldiz eta badakit egun batean joango naizela eta ez dudala bueltatuko,hiri hori harrigarria da.

-Ni-Beno eta amaitzeko,Zer pentsatzen duzu Bilbori buruz?

-T-Egia esaten asko harritu dit hiri hau,onerako noski ez nuen espero jendea hain jatorra izatea eta hain tratu ona ematea.Kale gehienak harrigarriak dira hainbat motatako eraikin ditu eta denak ditut gustuko.


No hay comentarios:

Publicar un comentario